آموزش

آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه شیرینی پزی در تهران هستید ، آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.با شرکت در دوره اموزش شیرینی پزی مجتمع فنی آریا تهران ، شما علاوه بر دریافت مدرک معتبر داخلی ، از مدرک بین المللی فنی و حرفه ای بهره مند خواهید شد.

آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران

در کلاس شیرینی پزی مجتمع فنی آریا تهران طرز تهیه ی انواع شیرینی های خشک را آموزش خواهید دید. لازم به ذکر است این دوره ، یک دوره کاملا حرفه ای است و حتی می توان به جرعت گفت این دوره مناسب برای افرادی است که به دنبال داشتن بک قنادی حرفه ای و با کیفیت هستند.

این آموزش یک دوره فشرده 2 روزه در قالب استاندارد سازمان فنی و حرفه ای می باشد که تحت نظر بهترین مربیان شیرینی پزی در تهران برگزار می شود.

دوره شیرینی پزی مجتمع فنی آریا تهران یک ورکشاپ کاملا عملی بوده و علاقمندان به یادگیری می توانند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری شرکت کنند. در این دوره طرز کار با ابزارهای مختلف شیرینی پزی آموزش داده می شود و تهیه ی مواد لازم جهت آموزش به عهده ی آموزشگاه می باشد.

دوره اموزش شیرینی خشک آموزشگاه آریا تهران

کلاس حضوری و آنلاین شیرینی پزی آریا تهران

اگر شما علاقمند هستید که در کلاس های شیرینی پزی به صورت حضوری یا آنلاین شرکت کنید می توانید از طریق سایت آریا تهران ثبت نام کنید و از تخفیفات این دوره با خبر شوید.

کلاس های حضوری شیرینی پزی آیا تهران به دو صورت عمومی و خصوصی برگزار می شود و تمامی مطالب آموزشی در هر دو صورت یکسان و توسط اساتید مجرب برگزار می شود ؛ با این تفاوت که دز کلاس های خصوصی شیرینی پزی ظرفیت کلاس بین 2 تا 3 نفر می باشد و در کلاس های عمومی حداقل 6 نفر.

اما کلاس های آنلاین شیرینی پزی مناسب افرادی است که در رفت و آمد با مشکل مواجه هستند که در این صورت شما نیازمند یک سیستم و اینترنت پر سرعت هستید. شما می توانید با مشاوران مربوطه در این بخش تماس بگیرید و از شروع دوره ها و تخفیفات اطلاعات کسب کنید.

هزینه کلاس های شیرینی پزی

برای اطلاع از هزینه آموزش ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید در کلاس های خصوصی شرکت کنید یا کلاس های عمومی ؛ زیرا که هزینه آموزش به صورت عمومی یا خصوص متفاوت می باشد.

هزینه ای که برای کلاس های عمومی شیرینی پزی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری درنظر گرفته شده ، مبلغ 1.400.000 هزار تومان می باشد.

هزینه ای که برای کلاس های عمومی شیرینی پزی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری درنظر گرفته شده ،

ساعتی 400.000 هزار تومان می باشد.

مدرک بین المللی کلاس های شیرینی پزی

همانطور که گفته شد شما با شرکت در این دوره نه تنها از مزایای دریافت مدرک معتبر داخلی بهره مند خواهید شد ،بلکه می توانید از آموزشگاه آریا تهران مدرک فنی حرفه ای که یک مدرک بین المللی و معتبر در سطح جهان بوده دربافت کنید.

همچنین با این مدرک می توانید با خیالی آسوده اقدام به مهاجرت کنید ؛ زیرا که این مدرک قابل ترجمه بوده و در اکثر کشورهای جهان معتبر است.

توجه داشته باید برای دریافت مدرک شما می بایست پس از اتمام دوره به صورت حضوری در آزمون های شیرینی پزی شرکت نمایید.

اگر به دنبال یک آموزش حرفه ای و کامل (صفر تا صد) آشپزی و همینطور دریافت مدرک بین المللی آشپزی هستید ، مقاله مدرک بین المللی آشپزی فنی و حرفه ای را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا