ماشین

تفاوت لاستیک kb22 و kb27

لاستیک خودرو تاثیر بسیاری بر کیفیت رانندگی دارد ؛ حال اگر قصد خرید لاستیک کویر تایر دارید اما نمی دانید تفاوت لاستیک kb22 و kb27 در چیست و می خواهید بدانید که کدام برای شما بهتر است هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت این مقاله را از دست ندهید.

تفاوت لاستیک kb22 و kb27

همانطور که گفته شد لاستیک خودرو تاثیر بسیاری بر کیفیت رانندگی دارد. برای اینکه بتوانید برای خودروی خود لاستیک مناسب انتخاب کنید باید به فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید از جمله : نوع لاستیک ، شیوه ساخت ، مزیت های فنی مختلف و شماره های حک شده روی آن.

لاستیک های KB22 و KB27 ساخت شرکت کویر تایر ، که جزء یکی از شرکت های معتبر ایرانی در صنعت خودرو سازی می باشد. لاستیک STRONG KB22 185/65R14 و لاستیک  PERFECT KB27 185/65R14 . KB22 , KB27 هرکدام به نوع آج تایر اشاره می کنند. 

عدد 185 پهنای تایر برحسب میلی متر است. عدد 65 نسبت فاق به پهنای تایر برحسب درصد است. نماد R به معنای این است که خودرو با روش رادیال ساخته شده است و در آخر عدد 14 نشان دهنده ی قطر رینگ بر حسب اینچ است.

شباهت لاستیک KB22 و KB27

این دو لاستیک به علت شباهت زیادی که در ویژگی های فنی و اندازه هایشان دارند ، در اراِيه خدمات به خودرو و سرنشین قابلیت یکسانی دارند.

صدای پایین و نرمی در حرکت به علت خاصیت انعطاف پذیری بالای تایر، پایین آوردن مصرف سوخت و بالا بردن سرعت خودرو با کاهش مقاومت غلتشی ایجاد شده بین تایر و زمین، فرمان گیری راحت و پایداری خودرو در پیچ ها و عدم سرخوردگی خودرو در تغییر مسیرهای ناگهانی.

با توجه به توضیحاتی که داده شد ، کاملا واضح و شفاف است که این دو لاستیک از نظر فنی کاملا مشابه هم هستند و خدمات یکسانی را ارايه می دهند. اما تنها تفاوت آن ها در نام گذاری و شکل ظاهری آن ها می باشد و آن هم به این دلیل است که لاستیک KB27 طرح متفاوت تری نسب به لاستیک KB22 دارد.

حال سوالی که در ذهن شما ممکن است ایجاد شود این است که ، کدام لاستیک را بخرم؟

کدام لاستیک را بخرم ؟ لاستیک KB22 یا KB27 ؟

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به شکل ظاهری لاستیک خودروی خود اهمیت می دهید ، پیشنهاد ما به شما خرید لاستیک KB27 می باشد ؛ زیرا که دارای طرح متفاوت تری است و حتما مورد توجه شما قرار خوهد گرفت.

اگر در هنگام رانندگی با صدای تق تق جلو پراید مواجه هستید و حتی نمی دانید دلیل صدای تق تق هنگام دور زدن پراید چیست این مقاله را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا